-Kawan-


Apabila senyuman tidak boleh didapati,
Apabila air mata jatuh daripada mata kamu,
Apabila iman itu semakin nipis,
Saya akan menemani kamu

Apabila awan di atas kelabu,
Apabila hujan mula jatuh,
Apabila perasaan kamu bukan kesepian,
Saya akan berada di sana untuk menggantikanya

Apabila ketakutan mengambil alih,
Apabila kamu merasa bahawa dalam kehidupan kamu terperangkap,
Apabila anda jatuh ke tanah,
Saya akan berada di sana untuk membantu kamu

Apabila kamu berasa seperti tidak bernilai,
Apabila kamu merasa seperti apa yang kamu lakukan adalah salah,
Apabila kamu rasa seperti kamu keadaan lemah,
Saya akan berada di sana untuk mengkuatkan kamu

Apabila kamu memerlukan sedikit keselesaan ,
Apabila kamu memerlukan telinga untuk mendengar,
Apabila kamu mahu seseorang untuk kamu,
Saya sentiasa akan segera di sana
-Kawan-


Assalamualaikum =)

0 domo: