Suatu Hari Nanti

Hye peep! whats up? ok2, sebelum aku nak start cerita aku at blog ni, pertama skali aq nk Terima Kasih banyak coz sudi dtg kat blog aq yg tak seberape ni. :D





Oh yeaaaaaaah! Hari demi hari da berlalu. masa meninggalkan aku bergitu je. nnti tak lame lagi, keputusan peperiksaan aku akan Keluar. Aku selalu berdoa kepada tuhan yang satu supaya aq memperoleh keputusan yang cermerlang. Tapi sebelum tu, aq rasa menyesal kerana  dulu-dulu aq telang buangkan masa aku macam tu je, Aku selalu je abis kan masa aku ni dengan bermain, lepak-lepak dan banyak lagi. Apa pown, aq da berubah sekarang. Aku da berjanji kepada diri aku yang form 4 nnti aq bertekad nk dpt kerputusan yang lagi cemerlang. *''Doa kan aku'' Wahai kawan :/


Wow! cpt nye mase berlalu, entah pape Aku dah nak naik form4, Ok guys, nnti da aq naik form4, aku da tekad nak blaja tol2. cube fahamkan ape yang cikgu ajar uh. hehek. ok ar. nnk caaau. ad kje len lop aku nak kene buat.#byeeeeeeee

Assalamualaikum =)

0 domo: