Hye peep n Selamat pagi. :) pagi yang indah bukan? hope you all ceria pagi ni.
Pagi ni, Aku ad cerita sikit nk kongsi at sini. kelmarin kan 17.11.11 hari yang besar untuk bdk2 drjh 6 kan? Hari dieorg dpt keputusan UPSR uh. Haha! kelmarin aku pi je la at skola lame aku uh. namanya SK SURA.
Skola rendah SK SURA ni selalu je memegang rekod at dungun ni, coz diantara skola2 rendah an. skola SK SURA ni la yg slalu dpt byk budak2 yg dpt 5A uh. Tahun ni skola SK SURA uh mendapat bdk 5A lebih dari dieorg target. Hebadd! ;D

Macam- macam reaksi aq tgk bdk2 uh semalam. ad yg nngis, loncat2, belari sana sini, n mcm2 laa.
Teringat lak zaman bdk2 dlu. nak je kembali zaman uh kalu diberi peluang. Haha! ape kan daya. Da melepas sudaa.

Penilaian Menengah Rendah, atau dikelanali sebagai PMR. Berdebar pelik je hati aq ni memikirkan sal keputusan uh? Boley ke aq happy cam bdak2 uh nnti? lompat sana sini coz memperoleh keputusan?
Aku hanya berserah kpada allah je. Yg penting Aku da usaha selama ni kan?

Tape laa. Aq tae cite da nieee.
#kbaaaai

Assalamualaikum =)

0 domo: